Saberite se gospođo!



Nije lako biti moje unuče i moj fotomodel. Srećom, ovaj mladić je decembarski čovek, kao i ja, tako da ima razumevanja za mene.

Help!

Sve bi ovo nekako i prošlo (baba ko baba), da se nije pokazalo da nije lako biti ni moja prva komšinica, ukoliko mi je fotomodel. Pogled mačke u parteru naše kuće, koju sam danima vrebala iz grmlja, sve govori. I kroz zatvorene prozore i žicu na oknima iz njenog pogleda jasno čitam da mi je reklaSaberite se gospođo!


Please madam, leave me alone!


Napokon, ispostavilo se da je teško biti i (moja) slučajna prolaznica, ukoliko me sastavi inspiracija. Inače, baka i deka ove devojčice su dozvolili da je fotografišem, čak su i navijali: Slikajte je, slikajte je, ali dete se dalo u bekstvo, iako mi rekoše da je rođena glumica.  I naletela sam na nju u dramskom trenutku. Ona ljutito sedi na pragu radnje, a oni je mole da ustane i pođe sa njima. 



Samo što sam pomislila da odustanem, jer sam i odustajala u protekle tri godine bar tridesetak puta od fotografisanja,  predomislih se kao i sve tinejdžerke. Nekako verujem da je bolje da škljocam po ulici nego da ispod imena na Tviteru napišem, baš danas, ma sad odmah: Viktorova baka


Pet do sedam puta nedeljno padam u iskušenje da to uradim. Mrtvački znoj me obliva od silne samokontrole. U prošlosti uopšte nisam mogla da razumem ljude koji pišu takve stvari (Anin tata, Milošev ujak, Nemanjina tetka) ali sada im, gotovo, zavidim. Ta pusta ljubav mene uvek nekako demolira i demantuje. 



Comments

Popular posts from this blog

Odlazak velikog filmskog maga: Sidni Polak (Sydney Pollack)